Koska olen ollut ujo ja sulkeutunut jo pidemmän aikaa, auttoi alkoholi asiaa ja avasi minua (vielä ei tiedä, onko tuo vaikutus valheellinen, kuvittelenko vain).

Tässä vähän statseja mitä oon saanu aikaan ;D

- puhunu vissiin 4-5 ihmisen kanssa, joille en yleensä (lasken myös yksittäiset lausahdukset)

- galtsussa kommannu yhelle meiän luokkalaiselle -> sai tietoonsa mun nickin (olen koittanut jo pidempään pitää salassa), jonka jälkeen viholliseni on käynyt vilkasee mun photos LOL

- facebookissa lähettäny about 5-7 ihmiselle kaverikutsun (TÄDÄÄ, aattelin pitää paikan vapaana oikeista kavereista, vain ex-irc-kavereille, mutta koitan nyt saada itteni sosialisoitua siellä)

- lisäsin yhen tyypin mesettimeen

 

Kuulostaa vähältä, mutta miettikää siten, että oon koittanu pitää itteni mahdollisemman salassa ja oottanu, että multa tullaan kyselee meseä/galtsunickiä.

Nythe koitan viel koulus jutzkata ihmisten kanssa uskalluksen ja mahdollisuuksien mukaan.