Fyysinen tila: Nuha, jalkoja pakottaa (eilen liikuntaa, juoksemista)

Henkinen tila: Epäilys kalvaa mieltä

Random ajatukset:
"Tahtoisin lentää
sun luokses, sun vierees
olet niin ihana kun nukut
voisin nukkua vierelläs"

Varsinainen teksti:
Näin yöllä unta poikaystävästäni ^^
Piristi mennä kouluun kun mietti uniaan, vaikka niistä ei muistakkaan mitään. Paitsi että näin kaks unta, eka pervompi ja toinen sopömpi ^^

-------------

Toissapäivänä sain tietooni, että en kuulu enään yhden ihmisen elämään. Tai siis siltä se vaikutti, kun luin viestin jonka hän oli jättänyt. Parhaan kaverini paras kaveri. Joka on/oli minullekkin toosi hyvä kaveri. Hän ei jaksanut kuulla angstaustani kun paras kaverini pyysi häntä lohduttamaan minua, myöhemmin oli tullut viestiä, että hänellä on oma elämänsäkin. En tiedä, miten hän sitä tarkoitti, eikä oikeastaan edes kiinnosta.

Kaikki alkoi Animeconista. Olin siellä ystäväni J:n kanssa (hä, jolla oma elämä), koska hänen ystävänsä T (paras kaverini, vaihtamassa koulua) ei päässyt. Siellä majoittauduimme erään L:n kotiin (miespuolinen). J tunsi L:n, mutta minä en. Kumminkin homma meni niin, että J oli vissiin ihastunut L:n, mutta minä myös, ja koska osaan olla aika spontaani ihminen poikien suhteen, varsinkin jos en tunne ;D Homma meni sitten siihen, että minä sain L:n ja J ei. J veti herneen nenäänsä, vaikka on myöhemmin vakuutellut, että häntä kyllä silloin vitutti, mutta ei enään. Niin vissiin. Uskon, että "riitamme" johtuu juuri L:stä. Koska hän oli periaatteessa J:n mies, mutta L:ää ei J kiinnostanut.

Nyt olen L:n kanssa yhessä, vaikka minua epäilyttääkin koko suhde. Ensiksi, L asuu kaukana -> emme nää usein. Toiseksi, emme osaa puhua toisillemme.
Jööh, big probleems, mutta koitan saada sen puhuu ;D Ite sille angstasin siitä lukiohommast aika paljonkii... Oon ens viikonloppuna menossa sen luokse ^^

Njoh, now i feel like J gonna take everything from meeh. Elikkäs; kun vein sen miehen, se vie mun kaverin.

Tuli puhetta kaveriporukassa siitä, miten niil on riitoja J:n kanssa.
Viisi henkilöä, vain yksi väleissä J:n kanssa, ja kuka on väleissä, on J:n paras kaveri.
Vaikuttaa siltä et se vittuunnuttaa kaikki ihmiset, joita se ei halua enään sen elämään, ne, joita se ei enään tarvi, ne, jotka oli sille ei-niin-hyviä ystäviä, ja ottaa lähelleen vain sen parhaimman, jonka se vie meiltä muilta.

T on menossa paikkaan ö, jossa J asuu.
J riistää T:n multa, koska vein L.n J:ltä.

Tosin T haluaa itekkiin mennä sinne. Mutta J on kova manipuloimaan, itekkiin tiiän sen ;p

"Mä tahdoin jotain itselleni
sä hymyilit ja sanoit; "ei se oo mun, ota jos tahdot",
tahdoin ja otin
hymysi hyytyi ja kylmenit
minne katosi se luottamus, joka oli välillämme?
Mikset jaksa välittää
miksi annoit minun tehdä sen,
en tiennyt sitä virheeksi
miksi et kertonut kuinka oikeasti tunsit
olisin voinut reagoida"