Elikkäs omaa säätämistä nythen, kun ei koulussa tarvii olla :p

Tukka paskassa kunnossa, muutenkin vähän "nööt"-olo.

Käytiin T:lle hakemassa vesivärit kuviksen luokasta, se tarvii niitä sinne pääsykokeisiin.

Puhuin yhen E:n kanssa, se ei oo vissiin missään koulussa, ainakaan tällä hetkel.
Oli kiva jutella sen kanssa, koitan sosialisoitua, eli pitää puhua. Tuli sitten kyseltyä et missä se o. Se t osin puhu niin oudosti, että en saanu selvää. Outoa ruveta puhumaan sille nythen, kun se oli koko viimevuoden samassa matikan ryhmässä, mutta sillo ei puhuttu.

Mulla on se ongelma, että en pysty yhtään puhuu tuttujen tai puolituttujen kanssa, mä aina odotan et mä olisin se JOLLE ruvetaan puhumaan. Mun on vaikee alottaa mitään juttua. Sen takia oonkin varmasti menettäny hyviäkin tuttavuuksia, kun ei ole mulla ollut sitä viitseliäisyyttä ruveta puhumaan.


T:n kanssa törmättiin yhteen lukion opeen, T alko puhumaan opettajalle sen koirista, mä olisin vaan ohittanu sen, sanonu EHKÄ moi.
T onkii ollu töissä kaupassa, siellä kuulemma oppii sosiaalliseks, on kuulemma kahvihuoneessa hiljasta jos ei edes yritä puhua.

Mä koitan tulla paremmaksi yhteydenpitäjäksi.

---------------

Eilen menin FaceBookkiin. Saa nähä mitä siitä tulee. Yleensä liityn kaikkeen tollaseen, ja sit lopetan nopeesti sen käytön. Nyt jopa harkitsin että en edes rekisteröidy sinne. Mutta siellä on kaikkii mun kavereita, joiden kanssa en oo ollu yhteyksissä, koska ei oo ollu tapaa olla yhteydessä. Niin menin sinne, aattelin et kyllä mä pääsen pois sieltä jos ei homma toimi. Eniten härötti se, kun pitäis laittaa oikee nimi ><
En välttis haluu että mut löydetään netistä.
Googlasin youtube accounttini nimen, ja ihmettelin suuresti kuinka videoni ovat levinneet ympäri nettiä ><

Aikamoiden spämmäri toi FaceBook, nythe laitoin asetukset sileen, ettei tuu s-postiin mistään mitään juttua :D Ei aina jaksa käydä tarkistamassa, että taas on joku tehnyt jotain sivuillani ><

Toisaalta kätsä toi FaceBook, voi käyttää myös mesettimen kaltaisena pikaviestintäohjelmana :D
Viivettä vissiin kumminkin on jonkin verran.

"Ja maailma avautui minulle
jokainen löysi ne tiedot minusta jotka tahtoivat löytää
mutta eivät ne minua tunteneet"

Tuo ylhäällä meinaa sitä, että voit törmätä random ihmiseen ja voit lukea hänen syvimmät salaisuutensa, tietää hänestä kaiken ilman että tunnet koko ihmistä.