Se ei menny ihna niin ko kuvittelin. L:ää ei vissiin kiinnosta enään.

T menee maanantaina Savonlinnaan.

Got bettah realitionship with I and S.

S:n kanssa häröttiin junamatkat, ennen en oo pahemmin sille mitään avautunu / ollu kaveri, mutha nythe ku tarvitsin kuuntelijaa, niihn hän sattui paikalle. Kiitosh shiitä.

Offtopic: Tuleepash paljon h:ta.

Perjantai: Hieno päivä, läheisyyttä.
Lauantai: Hieno päivä, vähemmän tosin läheisyyttä, mutta vietettii hienoo aikaa.
Sunnuntai: Aika ihmeellinen, paljon ihmeellisiä tilanteita ja epäilys nousee mieleen; ei L:ää vissiin kiinnosta enään.

Se sano johonkiin kysymykseen, ettei kiinnosta, en muista kysymystä, mutta sen muistan et tuli mieleen kysyä että enkö mä kiinnosta. En sit pystyny kysymään.

Mua oikeesti vittu häiritsee, että mä en pysty puhumaan L:n kanssa!
Mä vaan hymyilen ja en sano mitään -> idioottimaista.

Mä en siis pysty olemaan oma itteni.

Mä tahtosin olla, sanoo sille oota hetki, mä koitan, mä tulen onnistuu, anna vaan viel hetki aikaa, en mä oikeesti oo tällänen, mä tahdon vaan olla sun lähel, mä en pysty sanoo sitä, mutta sitä mä tavoittelen, anna mulle aikaa avatutua, tulla itsekseni, tulla siks mitä mä haluan sulle olla, olla oma itteni, en tällänen idiootti, joka ei pysty sanoo mitään, vaan hymyilee sun joka kysymykselles, anna vaan viel hetki ja mä oikeesti pääsen tään vaiheen yli.

"Hukuta mut itsees."

"Basson soittaminen on vähän sama ku sextais rumpujen kanssa."