Ei edes tuntia kun istun jo junassa matkalla L:n luokse :DDDDDDDD

T pääsi hakemaansa kouluun.
Vaihtaa koulua heti ku saa muut asiat kuntoon.
En oo vissiin sisäistäny asiaa vielä, kun ei sureta.
Tosin sen koulun vaihtaminen saattaa venyä, kun ei sillä ole kämppää eikä rahaa.
Joudun sit esim. ruotsin tunneil istuu yksin D:
Miten mä tuun pärjäämään?

Mun pitäis opetella yks rumpukomppi, mutha onhan mulla aikaa junassa n. 3,5h, eiköhän tuo rummutus jossain vaihees rupee onnaamaan.

L:stä ei oo kuulunu taas pariin päivään mitään. Kai se on tulossa mua vastaan. Ainakin se tietää millo mun juna on siellä. Viimeks ku kävin siel, se lupas tulla vastaan, mut sen tuleminen venähti "hieman".
Ehkä se on nopeempi tällä kertaa.

Väsyttää, tulee väsyttämään vielä enemmän kun pääsee reissuun. En tiiä miten jaksan viettää iltaa L:n kanssa. Varmaan aika suoraan nukkumaan.

"Viillän terällä kiiltävällä
kaikki ylimääräinen, viillän pois
älkää tulko takaisin
viillän teidät uudestaan!
Yhteiskunta kapea katseinen
älkää tulko takaisin."